Maskinen

Jahopp nu har ”vi” fått en ny tvättmaskin. Emilia verkar mer glad än mig, måste ha med könsrollerna att göra. Jag hade gärna köpt en ny gitarr eller kanske nått elektroniskt för pengarna men en Fender e ju svår att tvätta med. Inga allvarliga biverkningar har jag fått, asså inte av tvättmaskinen utan av vaccinet. Eller jag har hade lite ont i kroppen på kvällen efter vaccineringen men inget allvarligt. Dock har jag fått tre blåsor i munnen, jag får blåsor ibland när jag e på väg å bli förkyld och oftast ganska stora. Dom här e fan stora som ett häftstift! Kan inte äta eller dricka…

I morgon e det sista arbetsdagen, den här veckan har varit förjävlig med utvecklingssamtal, mentorskonferens, lektioner och så den vanliga ”skriva långa konstiga uppgifter” dosen på högskolan. Ska bli skönt med helg! 

over & out

emilia

 

 

 

 

 

 

 

 

Foto: CM

0 Svar to “Maskinen”



  1. Kommentera

Lämna en kommentar




Carl Micael