Jasså du..

Äntligen är den här veckan slut, den va tuff. Jag blir rastlös och får små-ångest när jag har för mycket att göra, men jag får fan mer ångest när jag inte gör något alls. Det är inte rastlöshet, det är snarare ångest för att man kastar bort tiden genom att inte göra något alls. Jobbigt..

Vi har kollat efter hus rätt länge nu, men på senaste tiden har vi kikat mer å mer på lägenheter. Jag vill tillbaka till söder, närmare vattnet och Stensö. Ett hus där är ju bara pärmbärarna som har råd med men en lägenhet är ingen omöjlighet för vår ekonomi. En trea, så jag kan få ett eget rum. Ialla fall tills Viggo vill ha eget rum, då får vi väl dela..

Det löser sig, sa han som sket i bassängen…

/CM

1 Svar to “Jasså du..”


  1. 1 Mojjan 2009/11/27 kl. 17:56

    Bra idé tycker jag.


Lämna en kommentar




Carl Micael